2010/10/18

NTV, Vedat Milor ve Ben

Biliyordum... Vedat Milor'un bir gün başıma iş açacağını biliyordum.
Olacak varmış işte...

Ama inanın benim hiçbir suçum yok.
Televizyonla aram hiç iyi değilken, üstelik gecenin bir yarısı kıvrıldığım kanepede karnım açlıktan sesler çıkarıyorken, şans bu ya, NTV' nin ''Tadı Damağımda'' programı başlayıverdi!
Mart ayından beri verdiğim onca kiloyla mesut, mutlu devam eden ben ve dahi nefsimi de iyice köreltmişken, ünlü gurme Vedat Milor'un Cuma gecesi yayınlanan bu programının kurbanı oluverdim!

Evet, Milor bu kez Konya'daydı ve yıllardır özlemini çektiğim, yakın çevremde, hatta çevre illerde bile bulamayacağım ''Tandır Kebabı''nı tanıtıyordu...
Onca zamandır lahana kürleriyle, azalttığım üç beyaz'la, et niyetine talim ettiğim yağsız balık, tavuk türleriyle devam etmeme ve hatta her yıl Ramazanda eklediğim birkaç kiloyu bile bu yıl eksiye çevirmeme rağmen, Vedat Milor'un karşımda ''Tandır Kebabı '' yemesine dayanamadım bu kez... Evet, dayanamadım!

Adam ''Mmmm... Nefis... Hayvan doğal otlarla beslenmiş, çok belli bu. Şahane pişmiş. Zaten kaburga eti çok lezzetli olur. Off, yok böyle bir lezzet, lokum gibi olmuş, vb vb...'' derken ve o nar gibi etleri huşû içinde ağzına atarken, kadın - erkek demeden izleyenlerden kim bilir kaçı benimle birlikte aşermiştir :))
O dakikadan itibaren izlediğim görüntüleri aklımdan atamadım. Sabah kalkar kalkmaz ayaklarım beni kendiliğinden doğru kasaba, kaburga arası et almaya götürürken farkında bile değildim, inanın buna....
Evde etle arası hiç iyi olmayıp köfteden başka bir şey yemeyenlerin, benim de ister istemez onlara uyduğum ve adımı ''etçil'' koyanların, arkamdan korku dolu gözlerle ''Kendine kadar al!'' diye tembihlemelerini hatırlıyorum hayal meyal :))

Fazla uzatmayayım...
Oturup kendime güzel bir tandır kebabı yaptım.
Nasıl ''lokum gibi'' pişirebileceğimi geceden kurguladığımdan tıpkısının aynısı oldu şansıma (Düdüklü tencerede, hiç su katmadan, en kısık ateşte ve bir buçuk saate yakın pişince aynısı oluyor. Gerçekten ) .
Utanmadan oturup kendi başıma yedim bir de...
Hem de iki gün üst üste...
Üstelik o kadar yağlıydı ki (Ama nar gibi kızarmıştı ve şahaneydi)...
Oldu mu şimdi sizce?

Ceza hak eden biri var ortada...
Ama ben mi, yoksa Vedat Milor mu, ona siz karar verin artık...
Sevgiler...

43 yorum:

  1. Afiyet olsun, canınıza değsin. Dilerim vücudunuz bunu cezalandırmaya kalkmaz!
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Ooohh afiyet olsun, bir kerecikten bir şey olmaz üzülme, hatta bildiğin kasap ise en yakın zamanda bir kere daha yap ve ye.
    Ara sıra bende takılıyorum Vedat Milör'e, öyle zevkli bir yiyişi varki lahana suyu içse bile imrendiriyor.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet bal lokum olsun :) Genlerinin derinliklerindeki çılgın konyalı çıkmış meydana :) Aynı programda Vedat Milör konyalı olduğunu da söyledi :) Annesi ve babası ayrı olduğu için onu babannesi (yanlış hatırlıyor olabilirim anneannesi de olabilir) ve dedesi bütüymüş. Hatta uzun yıllardır yemediği babannesinin yaptığı bir tatlıyı konya'da tekrar yiyince duygulandı, nerdeyse ağlıyordu. Bir de ükelalık yapar gibi olmasın abla ama düzeltmek istediğim bir kaç yer var :) O "tandır kebabı" değil, "fırında kuzu" idi. Bir de sen kasaptan aldığım kaburga arası eti düdüklü tencerede hiç su katmadan, bir buçuk saate yakın pişirince aynısı oluyor demişsin ama bence aynısı olmamıştır. Senin o an canın çok istediği için sana öyle gelmiştir. Çünkü bir kere senin kasaptan aldığın et o etle aynı olmayabilir. Üstelik düdüklü tencerede hiç su katmadan ve normal ocak ateşiyle bir buçuk saat kadar pişen bir et ile, meşe odunu fırınında dört-dört buçuk saatte özel yağıyla, ustanın tecrübesiyle pişen kuzu eti aynı olmaz bence :D bir de tandır ekmeği veya yine fırında pişmiş o ramazan pidesi gibi pidelerden olacak ki yanında, o yağ onun içine iyice işlesin, yumuşacık olsun. ehhehe neyse, zaten Vedat Milör'e kızmışın et için ablam bir de ben öyle yok o öyle olmaz böyle olur diyip, üstüne bir de tandır ekmeği olacaktı ki offf yağları da içine çekmiş böyle yumuşacık filan diyorum. Sen kafamı kırmadan kaçayım ben burdan :p

    YanıtlaSil
  4. Yiyecek kültürümüzün çoğu, bize zarar verecek cinsten değil. Sonuçta kararında yedikten sonra, eti de lazım, otu da :) Ben TV’deki bu tarz programları pek izlemiyorum. Biri yiyor, “oh nefis” diyor ve biz de “aa ne güzel yemek” diyoruz. :) En azından bana öyle hissettiriyor. Daha önce de yazdığın ve benim de okuduğum gibi, yemek yapmak bir çeşit terapi ve ayrı bir hobi. İçten ve benimseyerek yapıyorsan, ruhunu tazeliyor. Sonuçta kendi elinden yaptığın her şey, daha lezzetli ve kesinlikle daha sağlıklı olacaktır. ;) Sevgiler Zeugmacım.

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun.Sanırım sizi kasaba gönderen tamamen beyninizdir vücudunuzun et ihtiyacını gidermek için proğram bahanesi olmuştur.

    YanıtlaSil
  6. Zeugma'cım ben de otçullar grubundan olduğum için tandır kebabından aldığın hazzı anlayabilmem mümkün değil :) ama eğer mutlu olduysan değmiştir diyorum. Ayrıca bu adamın programının hastası olan arkadaşlarım var, anlatımının, yemekleri tadmasının ne kadar iştahlandırıcı olduğunu duymuştum, bence tamamen masumsun :))) sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. afiyet olsun ben de olsam ben de yapardım zaten programı da izlerken kendimden geçiyorken...

    YanıtlaSil
  8. Canım afiyet bal şeker olsun...
    Bana ne kadar anlatılırsa anlatılsın helede bu kebabı yapmak marifet ister...

    Kimse suçlu değil ama sen aç karnına koltukda oturursan olacagı buydu...
    Karın aç olunca herşey güzel görünüyor ,öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  9. O Vedat Milör yok mu oo? Benim de kanıma girmiş, şapırdata şapırdata diyetimi bozdurmuşluğu vardır.

    Aman be canımm varsın olsun. Seve seve yapıp doya doya yedin mi, sen ona bak. Varsın birkaç gramcık ekleniversin. Tattığın mutluluğa değmez mi:)

    Afiyet şeker ( pardon, sağlık ) olsun:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Olur mu,yapılır mı bu ??İlla kasabın yolunu tut diyorsun yani :))Aramızda kalsın,eti karabiberli falan terbiye yapıp folyoya sarıp fırında pişiriyorum.Iııııımmmm öyle de nefis oluyor :)
    Afiyet olsun,yarasın,löp löp et olsun :)))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. : )
    ben de bu amcaya ne zaman rast gelsem
    gözüne ışik tutulmuş tavşan gibi kalakaliyorum öyle : )
    çok yutkunmuşluğum izlerken çok yalanmişlığım vardır : )
    ama neyseki yapi olarak
    hadi bi koşu yapayim şundan diyebilecek becerikli bi insan modeli değilim
    ee kalk git bul o yeri otur
    usta aynından istiyorum diye sipariş ver : )
    bu kadar da kararlı değilim
    haliyle izliyorum canim çekiyo ama konu orada kalıyo sonuçta : )
    tehlikeli program yinede : )
    çünkü, yaşasin zayıf olmak : )

    YanıtlaSil
  12. Zeugmacım afiyet olsun canım...

    İyi yapmışsın sürekli kontrol sürekli kontrol! nereye kadar arada sırada böyle kaçamaklar yapmak şart!

    canın çekmiş kendi ellerinle ne de güzel icraate geçmişsin:) kısık ateşte etin kendi suyu ile olur elbet tıngır tıngır:)her kadının soğan doğrayışı farklı demişler..o tutkunun dayanılmaz cazibesi ile sevgini de koyunca yemeğin içine amannn ne iştahla yenir hem de! yemede yanında bana da yer aç dermişim:)

    sonra ne demiş büyüklerimiz bir tutam et bin ayıp örter:)))

    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  13. Afiyet olsun canım. Çok da becerikliymişiz maşallah :)
    Ben o adama sinir oluyorum yahu. O yemek yerken sinir katsayım yükseliyor. Çok sevimsiz geliyor bana nedense. Ama seni aşka getirmiş baksana :)

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle güzel bir deneyim olmuş. afiyet olsun..

    bu arada sn. milor'un eğitimi beni cezbeder. stanford mezunu kendisi..

    YanıtlaSil
  15. @alizafersapci ;
    Teşekkür ederim. Cezalandırmadı, önlem aldım...
    Sevgiyle..

    @YAŞAMIN KIYISINDA;
    Nur Hanımcım, bir daha tövbe. Sanırım 10 sene aklıma gelmez artık.
    Moral desteğiniz için teşekkürler.
    Sevgiyle...

    @stickman;
    Aynı anda sen de izlemişsin programı. Evet, o tatlı ''vişne tiriti'' adında bir şeydi, yerken ölüyordu zevkten, ama ben hiç özenmedim :)
    Ukalalık değil, ama adı tam olarak ''Fırın kebabı'' idi, sen de yanıldın.Benim yaptığım da çok güzel oldu ayrıca. Pide yerine lavaş kullandım mecburen.
    Sen şimdi beni istediğin kadar özendir odun ateşi vs diye..Artık aklıma bile gelmez, hatta görsem kaçarım:) Ayrıca stick kardeşim bana ''ablam'' diyerek şaka yapıyor, kafasını mı kırarmışım hiç ? Okulun bittiyse gir bir kebapçıya kalfa olarak çalışsana sen :D

    YanıtlaSil
  16. @Hayalbemol;
    Yazdığın her kelimeye katılıyorum. Ama ben kararında yemedim ve çok yağlıydı.Epey bir sıkıntı yaptı peşi sıra :) Buraya da hoş(!)bir anı olarak kalsın diye yazdım.
    Ve yazdıklarına ek olarak şunu da düşünürsek; TV'den bu tür programları ya da reklamları izleyenlerin içinde alım güçleri olmayanlar ne yapıyorlar acaba? Düşünmek bile istemiyorum...
    Teşekkürler, sevgiler bemolcüm...

    @ HÜSEYİN USTA;
    Olaya yaklaşım çok ilginç. O da olabilir, neden olmasın Ustam?

    @nil;
    Ama ben otu da seviyorum nilciğim. Aslında iyi ki bunu yaşadım. Sürekli aklıma gelip geri adım atacağım iyi bir neden oldu.
    Bir de arkadaşlarına beni örnek ver ki kaptırmasınlar kendilerini:)
    Sevgiler.

    @funda;
    Teşekkür ederim. Aynen dediğin gibi, kendinden geçiyor insan. gözü dönüyor hatta :)

    @ELİF;
    Sağol Elifcim. TV izlememeye devam edeceğim artık. Pişmanım :)

    YanıtlaSil
  17. Vedat Milör senin kanına girmiş onu anladık da Zeugma'cım sen niye bizim kanımıza girdin durduk yerde.
    Belki birileri, ben mesela, bir yakının düğününe hazırlık yapıyordur elbisesinin içine sığmaya çalışıyordur.
    Canım kebab çektiiii! Hemde hiç farketmez ister kuyu olsun,ister fırın. Boşvermişim elbiseyi filan. Gider başka alırım!
    Bak o moda gelmiş durumdayım yani sen düşün gerisini:))

    Şaka bir yana, afiyet şeker olsun.:))

    YanıtlaSil
  18. @süntercim, şu an buralardasın, hemen yanıtlayayım... O dediğin aklıma geldi, sorma.. Ama yemek blogları var bir sürü, onları ne yapacağız ;)
    Hem bak tarifini verdim, sen de yapabilirsin; yarın sabah benim gibi yollara düşersin kaburga eti aramak için :D
    İyi bir şey değil sünterim, yeme sen. Bak nasıl pişman olmuşum, okusana yorumlarımı.
    ama ama..Aklıma kuyu kebabı getirdin şimdi. Karadeniz'deyken de ona bayılırdım. Oy oyy :P
    Şakayla karışıktı bence.Canın istemiş, ben anlamam..
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle afiyet olsun diyorum sevgili Zeugma . Et konusu benim de hassas davrandığım bir konudur. Her türlü etin, kemiğe yakın olanını ve yağsız olanını tercih etmeme rağmen, görsel sunumunda harika ötesi gözükenleri gel de yeme :)
    Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. gölgesiz18 Ekim, 2010

    Sormayın Efendim !
    O konya mutfağı tattığı akşamı bende unutamıyorum. Zoonnkk olmuştum. Kitlendim o akşam geç vakitte. Konya KONAK lokantasının bahçesindendi. Sabaha karşı bende Höşmerim yapıp yemiştim.
    Ne demeli afiyetler olsun hakkınız var. Birşeycikler olmaz

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Jivago, hoşgeldiniz.
    Ama Sünter Hanım gibi sizin de kanınıza girmişe benziyor olay :)
    Sunumu beğendiğiniz için mutlu oldum. Arada mola olsun bu post, biraz kafa dağıtalım dedim, özünde..
    Çok teşekkür ederim, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  22. Gölgesiz, şimdi gelmişsin :)
    Sen de gafil avlananlardansın demek? Yani beni en iyi anlayanlardan.
    Sabaha karşı höşmerim yapmak???
    Sen beni sollamışsın ama, höşmerim çok zordur çünkü :))
    Teşekkür ederim.Afiyet oldu zaten. Ve bir şeycikler olmadı...

    YanıtlaSil
  23. @ Çınar;
    Çok güldüm yazdıklarına, sen çok yaşa...Birkaç gram falan eklenmedi, tartıldım. Hafta sonu çok yürüdüm, sorunu hallettim Çınarcığım.
    Tattığım mutluluğa değmez olur mu? Hiç aklımdan çıkmayacaktı, şimdi ise bir daha aklımın ucundan geçmeyecek:)
    Sevgiler

    @ Tibetin annesi
    Geleyim, Tibetciğimle sana aynısından yapıp gideyim Sibelim :)

    @ Dalgaları Aşmak;
    Yapılmazdı, haklısın. Ama başta Milor'a kızman lazım:))
    Zaten Google'a ''NTV Vedat Milor'' yazman yetiyor. İlk sayfada hemen bu post. Bunları kendisinin de okuması çok büyük ihtimal..
    Senin tarifin de şahanedir, teşekkürler ama ben bir daha et yemeyeceğim canım :))
    Sevgilerimle...

    @ şafak;
    Sorma ya.. Adamda sihirli bir durum var dediğin gibi...Sırf gurme olsun diye yaratmış Allah...
    Benim tarifim fazla beceriklilik gerektirmiyor ama.İstesen yaparsın :)
    Ama boş ver..Çünkü;
    Yaşasın zayıf olmak gerçekten :)

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Zeugma'm;
    Vedat Milor'u izlememeye işte ben de tam o gün karar vermişken şimdi de sen çıktın karşıma.Beyefendiye "Bu karda kışta babam da senin yaptığın bu gurmelik işini yapar!"dedim ve ben de ertesi gün kasabın yolunu tuttum.Yarın da gidip kaburga alayım bari, tarifini deneyeyim.Sen de ne güzel anlatmışsın Vedat bey seni yardımcısı olarak yanına alsa arasıra bizi de davet ederdin değil mi? Oh şimdiden ağzım sulandı.teşekkürler ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  25. Afiyet bal şeker olsun da, oldu mu ama şimdi gecenin bu saatinde ağzımın sularını akıttınız klavyenin üzerine! :)) Ne zaman izlesem Vedat Milor'u ister tok ister aç olayım her daim daha da acıkıyor ne yiyorsa yemek yemeeek istiyorum :) şimdi de izlemiş kadar oldum işte! kasapların açılmasına 6-7 saat var demek! e sabredicez artık, napalım :)

    YanıtlaSil
  26. Zeugma cok iyi yapmissin! Hic sucluluk hissetme. Benim geceyarisi film seyrederken gorup de canimin cektigi hatta usenmeden kalkip yaptigim yemek coktur.
    Insan her zaman iradeli olamiyor ki. Mesela su aralar geceyarilari canim sucuklu yumurta cekiyor. Cok fena...

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Zeugmacığım;

    Afiyet bal şeker olmuş sana :)) ellerine de sağlık. Bir de Isparta'da tandır kebabı (meşhurdur) yemelisin yanına vişne hoşafı ohh yeme de yanında yat.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. Programı izlememiştim ama sayende izlemiş kadar oldum saat olmuş 10 ve benim canım tandır çektiiiii! Off ki ne of :)

    YanıtlaSil
  29. @ Esmir ;
    Ben de senin gibi kakuleli kahveye falan özensem ya.. Pizza, lahmacun,kebap derken pek de kontrollü birinin blogu gibi durmadı Esinciğim :)
    ama seninle yiyeceğimi bilsem yeniden yapardım, yanımda yer de açardım. Sonra da gelsin gramlar :)))
    Sevgilerimle..

    @ Parpali ;
    Parpalicim, beceriye gerek yok inan. Çok kolay bunu yapmak.. Ben de zaten kolay olduğu için yazdım :)
    Özendim sana o adamı yemek yerken sevimsiz bulduğun için :))
    Vallaaa :)))

    @ FKH ;
    Teşekkürler hayalci...
    Evet,Türkiye'de de BU'yi bitirdi diye biliyorum. Eşi de yabancı..

    YanıtlaSil
  30. @ sufi ;
    Sevgili Sufim, keşke ben de önceden bilseydim, izlemezdim. Hazırlıksız yakalandım. Başlayıverdi birden :)
    Aman Vedat Bey beni yanına yardımcı almasın. Fazla değil 1 ay sonra 100 kilo olurum yanında :)
    Düdüklü tencerede aynı yöntemle tavuk da yapabilirsin (Tavuğu yıkadıktan sonra iyice kurulayacaksın ama). Duruma göre bazen 1 saat yeterli olabiliyor. Çıkan seslerden anlarsın zaten...
    Ben teşekkür ederim..
    Şimdiden afiyet olsun,
    Sevgilerimle..

    @ Aydedeye havlayan ;
    İnanırım akmıştır ağzının suları :)
    Üzgünüm gerçekten...
    Madem öyle, böyle zamanlarda evde lavaşın olsun ve hemen birazcık sucuk kızart tavada. dürüm yap,ye. Ok?
    Demokraside çareler tükenmez.....

    YanıtlaSil
  31. @ didem ;
    Sağol didem :)
    Canın çok çekerse üşenmiyorsun.Dedim ya, ayakların götürüyor seni. Zaten sen koşucusun. Anında yakarsın ;)
    Geceyarısı sucuklu yumurta yeme ama. Çok tehlikeli ve miden yanar..

    @ ASLI ;
    Sevgili Aslıcığım, çok teşekkürler.
    Isparta'daki tandırı duyunca hiç canım istemedi, yaşasın! Ama vişne hoşafı her daim kabulüm :)

    Sevgilerimle...

    @ Modafobik ;
    İyi ki öyle olmuş. Ben de bu sayede blogunuza geldim ve çok beğendim..
    Hem frambuazlı pasta gördüm,ben de ona off ki ne of dedim..Ve ödeştik..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  32. Ellerim üşürdü, üşürdüm.
    Şehrin vitrinlerinden kayardı düşlerim
    Seni düşünürdüm.
    Sense bir başka mevsimde sağanak halinde yağardın
    Başka ülkelere sımsıcak.

    Yerım ama hepsını,ellerın saglık :Pp

    YanıtlaSil
  33. Ayşegülüm, ben yazmadım onu..

    Senin gibi çok beğendim ve bloga koydum...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  34. Ekşi sözlükten:

    - şuan yanımda olsa ağzını burnunu kırarım o derece uyuz oluyorum kendisine. bir insan bu kadar mı özendirerek yemek yer ve yemek konusunda bu kadar mı bilgili olur. onun programını izlerken yanıma peçete alıyorum, salya için.
    (huzur izlanda)

    - gecenin bir yarısı insanın karşısına karnı zil çalarken 'ımmm nefis doğrusu, şef bu sosun içine ne koyuyosunuz? bi kaşık alabilir miyim, bir damlasını dahi boşa harcamak istemiyorum bu enfes sosun çünkü.. ımmm' diye ımm'layarak ntv ekranlarında çıkabilen bir adam.

    edit: yine çıktı.. fettuchini'li makarna yiyo. saat kaç şeker abicim? abi acıma yok mu hiç sende bu saatte öğrenci adamın aklına giriosun? ben demedim mi bu saatte yemek yemiceksin milletin önünde diye? demedim mi yersen benim de canım çekiyo diye? sonra gecenin bi yarısı ehliyetsiz ehliyetsiz atlıyorum arabaya demedim mi? sonra polisler yolda elimde köfteyle çeviriyolar demedim mi? akabinde ehliyetsiz araç kullanmaktan bin lirayı kitliyolar demedim mi vedat abicim? neden! neden fettuchini neden!?!
    (silencender)

    YanıtlaSil
  35. Bu adamı ben de takip ediyorum. Ne çok izleyicisi varmış öyle. Bu yazı sayesinde bunu da öğrenmiş oldum. Yalnız bazen ukalalığı tutuyor yemekleri beğenmediğinde adamlara fırçayı basıyor. En son doğuda bir yerde kebap yiyordu. Salatayı beğenmedi, etin yağını da beğenmedi adamalrı televizyonda madara etti valla. Tatlı bir ukalalığı var adamın. Severim böyle tipleri:)

    YanıtlaSil
  36. Canımsın sen ya bu yapılmazdı gerçekten valla işkence gibi:) valla suç kesinlikle Vedat Milor'un ve o kanalın yapımcısının...

    Fakat Ohh afiyet şeker bal olsun canım arkadaşıma;) İçin şenlenmiştir biraz bunca tatsız diyet yemeklerinden sonra:)) En kısa zamanda geri verirsin sen evelallah. Hem zaten ben bütün ekstra yağları ve kalorileri Vedat Milor'un hanesine yazdım senin yerine;)

    Ayrıca ellerine sağlık befis görünüyor.

    Ya biliyormusun senin bloğuna böyle eline sağlık yazacağım da hiç aklıma gelmezdi ilahi, sende bir şekilde benim gibi karıştın yemek işine ve sanırım ara ara da devam edecek:))) Hem biliyorsun artık Mesut Bey bile kek börek işine girişti, yemek bloggerları ile dostluk ede ede:)) Bellimi olur bir de bakarız bir gün sevgili arkadaşım ile lezzet tadım günlerine gitmek üzere kolkola girmişiz:)))

    YanıtlaSil
  37. @ T.he;
    Bu akşam yine var.
    Adam eleştirmen.Her şeyi beğenirse aklımızda soru işareti kalır. Tabii ki söyleyecek beğenmediği olduğunda. Onlar da doğru dürüst yemek koysalarmış önüne :)
    Birileri de burada konuşmalarımızı beğenmemiş. Bu yazı (NTV Vedat Milor dendiğinde) Google'da ilk sayfa en üst sıradaydı. Başlığı alta çekerek 6. sayfaya almışlar. İki gündür böyle. Yok böyle bir şey!

    @ Benhurum;
    Evet yani, bu işkenceyi çekmeyen yok gibi :)
    Benhurcum,bende kilo yok artık, korumaya çalışıyorum sadece . Ayrıca yemek yapmak en büyük hobim. Baklava bile açabilerim :D Valla.. Keşke ben de yemek bloguyla başlasaydım :) Mesut Bey yemek, börek yapıyor, evet. Ama bir de ''bavul fırın'' demese :)))

    Beni gülümseten güzel yorumun için çok teşekkür ederim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  38. Zeugma'cım ,afiyet olsun yarasın.Gece gece gulp sesleriyle okudum .

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  39. Sevgili dostum, ne hoş bir ortak yanımız mevcut, zevkle yemek yapmak:)) Birgün birlikte yemek pişirebilmeyi ve o güzel ellerinden miss gibi baklavanı yemeyi de hayallerim arasına ekledim haberin ola;)

    :)) Mesut Bey 'bavul fırın' demiş fakat bende "befis görünüyor" demeyi ihmal etmemişim:))) valla kopya çeksem bu kadar olmazdı sanırım:D

    Tatlı yanaklarından sevgiyle öpüyor, güzel bir hafta diliyorum canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  40. :) Bu programı bende seviyorum hatta geçen akşam peri bacalarındaydı sonuna kadar seyrettim. Çok haklısınız, lezzeti tarif ederken insanın çok fena ağzını sulandırıyor,özendiriyor yani suç asla sizde değil onda.:)

    YanıtlaSil
  41. @ İzDüŞümLeR ;
    Teşekkürler canım..
    Boş ver, gulp falan olma.Bak aradan kaç gün geçti ama adını bile duymak istemiyorum, bir daha asla yemem :)
    Sevgiler...

    @ Benhurum ;
    Canımsın, bayan olunca gel de yemek yapma. Hergün mutfakta kaç saatim geçiyor.
    Bir gün atlayıp geleceğim İstanbul'a. Dediğin gibi birlikte yemek yapacağız o etkinliklerde inşallah. Çok özendiriyorsunuz çook :)
    Ben de seni çok öpüyor, güzel bir hafta diliyorum sevgili arkadaşım..

    @ O.K.A.- MAVİ TUTKU;
    İrademi kullanabilirdim aslında ama çoktandır yemediğim bir şeyi tanıtıyordu.
    Teşekkür ederim Mesut Bey ..
    Suç tabii ki bende değil, Milor Abimiz'de :))

    YanıtlaSil