2016/03/18

Gittiler, Geçemediler, Geçemeyecekler!


Benzersiz bir kahramanlık destanı olan 18 Mart Çanakkale Zaferimizin 101. yıldönümü kutlu olsun!

Kutsal vatan topraklarımızı korumak ve ay-yıldızlı bayrağımızı dalgalandırmak adına tam bir birlik ve beraberlik içinde verilmiş olan bu mücadeleyi millet olarak idrak etmek ve bu bilinci gelecek nesillere aktarmak zorundayız.
Bu bir görevdir ve cennet vatanı bize emanet eden değerli atalarımıza karşı borcumuzdur.
Onlar ''Önce Vatan!'' dediler. Canlarını korkusuzca feda ettiler.
18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü'nde bir kez daha;
Çanakkale'de şehit düşmüş on binlerce askerimizi, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm komutanlarımızı, onlara büyük bir özveriyle destek veren cephe gerisi insanlarımızı ve
gelmiş geçmiş tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum.
Aziz ruhları şad olsun...

* * *

AZİZ ŞEHİDİM


Sana sesleniyorum, ey şehit oğlu şehit!

Ey göğsünde bin sancak açan yiğit,

Aradım kabrini, yaşlı gözlerle her an,

Seni gördüm, öyle büyüktün ki seraba vatan,

Bu vatan minnettardır her zaman,

Seni unutmayacağız, ey şanlı kahraman.

Ruhun cennette yükseldikçe senin,

Binlerce Fatiha, sana aziz şehidim...





* * *

GİTTİLER, GEÇEMEDİLER, GEÇEMEYECEKLER!
(They've gone, could not and will never pass!)