18/07/2024

Caz Geceleri | SERAN BİLGİ

Kentimizde Belediye tarafından ''Temmuz Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri'' kapsamında düzenlenen Caz Geceleri'nde dün, yani 17 Temmuz 2024 Çarşamba günü sahne alan caz müziğinin sevilen seslerinden Seran Bilgi. Özgürlük Parkı'nda gerçekleşen konsere ilgi hayli yoğundu. İzleyicilerin sanatçının seslendirdiği şarkılara eşlik etmesi ve parkın esintili serin havasının da katkılarıyla oldukça keyifli bir yaz gecesi yaşanmış oldu.

BİZ BİZE
Belli ki uzun zaman önceymiş aşk 
"Geçti bizden" ne hüzünlü bi laf 
Hadi gel boğaza inelim 
Dertler değiş tokuş 
Sanma seninki özel bir hayat 
Her ömür hep yokuş 
Cemal'le başlarız 
Turgut duyar gelir 
Baktık olmuyor sorular cevapsız 
Sorarız Attila bilir 
Şerefine gidenlere 
Şerefine kalanlara


KAL DEME
Uyandım bu sabah güneşten erken 
Gülmek bu kadar mı zor gelir 
Yokladım acıyan bir anımı derken 
Daldım geçmişe bakıp şöyle bir 
Olan bitene hayret ve ne mümkün 
Kabul etmek kolay olmadı hiç 
Gerçeğe teslim sadece üzgün 
Konuşmaya gerek kalmadı ki 
Kal deme nolur bana, kal deme 
Söyleme, yıllardır sustum 
Kal deme n'olur bana hiç, kal deme 
Sen de gör gitmektir doğrusu
...