2014/01/23

Blogger Gadgetlarını Geri Getirme

Bloogger'ın linklerimizin sonuna ''tr'' eklemesiyle başlayan gadget sorununu halen çözememiş olanlar için sadece 2 dakika sürecek uygulama:
Bloglarınızdaki ''İzleyiciler'' vb gadgetlar çalışmıyor, olmaları gereken yerde uyarı mesajı görüyorsanız aşağıda sıralananları gerçekleştirmeniz gerekiyor.

-Kumanda panelinden Ayarlar başlığını tıklıyor, açılan sayfada Temel--> Yayıncılık başlığının altında görünen kutucukta bulunan ''Blog Adresi''nizi buluyorsunuz. Hemen yanındaki ''Düzenle''yi kullanarak küçük bir değişiklik yapıp Kaydet'e tıklamanız gerekiyor. Örneğin ben oradaki adresimin sonuna ''s'' getirip ''anfaengerwriters.blogspot.com'' yaparak Kaydet'tim ve bu adresi kullanarak bloga girdiğimde ''İzleyiciler'' gadgetımın geri geldiğini gördüm.
-Daha sonra yine Temel --> Yayıncılık başlığına geri dönüp, oradaki ''s'' yi atarak blog adresimi tekrar eski haline getirdim ve Kaydet'tim. Sorun kalıcı olarak ortadan kalktı.

Ancak, Twitter, Google+1 ve Facebook butonlarında sıfırlanan rakamlar henüz dönmediler...



34 yorum:

  1. Süpersin!!
    Aynısını denedim ve oldu..:) Post hırsızlığıyla ilgili yazını da favorilere ekledim. N'olur n'olmaz, gerekirse başvuracağım adres belli olsun dedim.;)
    Çok teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Neye benzemişti bloglarımız oradaki uyarı mesajıyla.
      Uygularken benim de çok hoşuma gitti ve çok mutlu oldum :)

      Sorma o hırsızları. Umarım senin başına gelmez.
      Bakalım ne zaman yok edilecekler, bekliyorum..
      Sevgiler...

      Sil
  2. Adım çıktı mı önceki yorumda bilemedim, hesabım açık mıydı emin değilim ama ben İmge..;)

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç günlerdir devam eden bir sorundu düzelir diye bekledim ama hiçbir gelişme olmadı.Teşekkür ederim Zeugmacım söylediğin şekilde yaptım sorun düzeldi.Bir an alan adım değişir mi diye tereddüt etsemde bilgi birikimine çok güvendiğim için gözü kapalı uyguladım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu posttan 1 gün önce ''Mommyslifetime'' adlı blogun sahibesinden öğrendim bu yöntemi Ebrucum.
      Ancak ne o gün, ne ertesi gün sen dahil, girdiğim blogların bu yöntemden haberi yoktu. bir önceki postun altına yorum olarak ekledim, baktım yine kıpırtı yok, ben de post yapmaya karar verdim.

      Alan adı sen ne istersen, oraya ne yazarsan o olur, kendiliğinden değişmez.
      Birbirimizden öğreniyoruz her ne varsa. Ben de senden çok şey öğrendim.
      Zarif sözlerine teşekkürler, sevgiler Ebrucum...

      Sil
  4. Evet, bende de işe yaradı :) teşekkürler...
    Ama benim sorunum daha büyük belki bir hal çaresi vardır sorayım sana :)
    Eğer bloguma girersen http://hayatinizboyuncaseyretmenizgereken.blogspot.com.tr/ arka planın açık mavi olduğunu göreceksin, ama orada bir arka plan resmi var aslında. Şablon kısmındaki "şu anda blogunuz böyle görünüyor" kısmında doğru görünmesine rağmen, bloga girdiğinde arka plan resmi görünmüyor. Acaba bu damı .tr ile ilgili bir şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem ki sorun büyük, hemen yanıt veriyorum:
      Şablon-->Özelleştir-->Arka Plan diye ilerlediğimizde
      Ana Renk Teması -->Önerilen Temalar kabul ediliyor şu an.
      Oradaki ok işaretini tıkladığımızda gelen (Soyut,Sanat, İş, Kutlamalar.. başlıklı) temalar uygulandığında görünüyor, ama ''Blogu Görüntüle'' dediğinde kayboluyor, söylediğin şekilde tek renge dönüşüyor.Olay herkeste aynı yani...
      Arka planda resim istiyorsan bilgisayarından yükleyeceksin, sorun yaşamazsın.
      ''En fazla 300 KB...'' vs vs kurallarına uyacaksın ama :))
      Ya da ''Önerilen Temalar''dan seçeceksin; ama onlar güzel değil :))

      İşe yaramasına sevindim.
      Güle güle kullan...

      Sil
    2. EK: Şablon Özelleştir sayfasından bloga baktığımda Facebook,Twitter butonlarındaki rakamlar görünüyor, normal giriş yaptığımda hepsi 0(sıfır). Yani aynı durum onlarda da var..
      Geçicidir hepsi umarım.

      Sil
  5. Teşekkürler.Çok kolay ama hemen işe yarayan bir yöntem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve çok mutlu oluyor insan.
      Ziyaretiniz ve yazıyı onaylayan nazik yorumunuz için teşekkürler benden.

      Sil
  6. Bloglarla ilgili teknik konular ayrı bir alan. "Geri bildirim" bölümü olmasına rağmen sağlıklı yanıt alınamıyor.
    Bilgi paylaşımınız ne güzel. Sade, yalın bir anlatımla açıklamalar yapmışsınız. Aynı yolu daha önce de birkaç kez denememe rağmen başarılı olamadım. Belki zamanla hallolacak.
    Paylaşımınıza teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli sözleriniz için çok teşekkür ederim.
      Blogunuza yorum bıraktım.
      Bir kez daha denerseniz kesin gerçekleşecek.Olmaması için hiçbir neden yok bence.

      Sil
  7. canım ya aynı senin yaptığın gibi yaptım adresimin sonuna "s" getirdim.Kayıt ettim.tekrar kendi adresimi girdim ama bir türlü o "s" yi atamadım adresimin sonundan.Tekrar tekrar denedim ama o "s" bir türlü gitmedi.Ne edeceğiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim, bir yerde hata yapmış olmalısın.
      O sayfada adresinin hemen yanındaki ''Düzenle'' denen yere tıklayıp istediğin değişikliği yapabilirsin.
      Hatta tamamen değişik bir blog adı istersek bile oradan gerçekleşiyor.
      -Sen şimdi doğru yere gel ve blogunun linkini ''s'' getirmeden yeniden gir.Kaydet.
      Bu adresinle bloguna bir gir bakalım, ne var ne yok...
      -Blogu

      Sil
    2. Tamam, gördüm.
      Başardın :))) Tebrikler...

      Sil
    3. Ah canım ya blog da senin olduğunu tahmin ettim :))Evet başardım sonunda...:)))))

      Sil
  8. Bir başka arkadaşımın sayesinde yapmıştım bende. Lâkin , blog sanki daha ağır eskisine göre.
    bana mı öyle geliyor acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog değil de internet yavaş bu ara.
      Bazı sayfalar hiç açılmıyor.
      Kimi sorsak aynı...

      Sil
  9. Nihayet sayfa düzene girdi sevgili öğretmenim. Sanırım teknik konularda zaman zaman deneyimlerinizden yararlanacağım.Çevrenize yardımcı olmakla mutlu olduğunuzu hissettim. Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Buna çok sevindim.
      Teknik bir konuda sıkıntı yaşadığınızda elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım sevgili öğretmenim.

      Ve doğru tahmin. Çözümünü bildiğim bir sıkıntıda yardımcı olmak beni çok mutlu eder :)

      Sil
  10. Tolga, dün blogunuzdan okuyup hem kendisini, hem de benimkini düzeltmiş. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.

    Sömestr tatilinizi de kutlar, güzel bir hafta sonu dileriz.
    Dostlukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolga'nın eline sağlık. Çözüm almanıza sevindim, rica ederim.

      İyi dilekleriniz için teşekkürler.
      Huzur dolu bir hafta sizinle olsun...

      Sil
  11. Ilk gördüğümde bana özel diye düşünmüştüm :) neyse ki düzeltmek çok kolay oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle sanmıştım.
      Blog kardeşliği güzel bir şey:)

      Sil
  12. Teşekkürler Zeugma, senin sayende büyük bir dertten kurtuldum. Bundan böyle izin verirsen, teknik danışmanlık hizmetini senden alacağım, ücreti sen belirle:)) Daha önce de bir sorunumu senin yardımınla gidermiştim. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin vermek ne kelime. Yukarıda da belirtmiştim; bildiğim bir konuda yardımcı olmak beni mutlu eder Hektor. Söylemen yeter :)

      Sil
  13. harika çok basitce oldu süpeer

    YanıtlaSil
  14. Yaptım ve oldu! Çok teşekkür ederim yardımınız için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Benden de sevgiler.

      Sil
  15. Teşekkür ederim Zeugma , izleyiciler geri geldi kolayca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç almanıza sevindim Kürşat Bey :)
      Kendiliğinden düzeleceği yoktu çünkü...

      Sil
  16. Evett başardımm çook teşekkürler canımm :)

    Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Benden de sevgiler :)

      Sil