
"The Epic Split" (Destansı Bölünme) adı verilen bu canlı test, söz konusu firma tarafından Kasım 2013'te yayınlanan ve "Canlı Testler" reklam kampanyasının altıncı reklamı olan 75 saniyelik bir filmdir ve reklamdaki tırların dinamik direksiyon tepkisi uygulamasını kullanırken gösterdiği dengeyi sergileme amaçlı çekilmiştir.
Belçikalı bir dövüş sanatçısı ve oyuncu olan ve Brüksel'de doğup büyüyen 1960 doğumlu Jean-Claude Van Damme'ın Enya'nın "Only Time" şarkısı eşliğinde rol aldığı bu filmde herhangi bir görsel efekt ya da çekim hilesi kullanılmadı. Günümüzde olduğu gibi ''Yapay zekâya yaptırılmıştır,'' şeklinde bir şüphe zaten mümkün değil. Van Damme'ın geriye doğru hareket halindeki 2 tırın yan aynalarının üzerinde bacak açma hareketi yaptığı görülen bu reklam filmi tümüyle gerçekliği yansıtıyor.
Böylece sosyal medyada, çok değil on iki yıl önce çekimi yapılan bir reklam filmiyle gerçekliğin ne denli değerli olduğu bir kez daha ortaya çıkmış oldu. 💫📺🚚
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder