2020/03/22

Hacettepe Üniversitesi Koronavirüs Belirti Takvimi

Mevsimsel geçiş nedeniyle normalde yılın bu dönemlerinde hemen hemen herkes gribal belirtiler gösteriyordu.

Aldığımız önlemler ya da bağışıklığımızı güçlü tutmamızla doğru orantılı olarak bu belirtiler ya kısa sürüyor ya da şiddetli gribe dönüşebiliyordu. Her yıl tam da bu aylarda yaşadığımız bu durum bu kez endişelere neden oluyor. Dürüst olmak gerekirse, böyle bir durumda kendimize ve hatta çevremizdekilere sorduğumuz soru şu: ''Acaba grip mi oluyorum yoksa bana da mı koronavirüs bulaştı?'' Ya da aynı şekilde, aynı soruyu size sorabiliyorlar: ''Yoksa bana da mı koronavirüs bulaştı??''

Hafif ateş, boğaz ağrısı, hafif öksürük...

Bir panik hali ki sormayın gitsin. Strese sokup uykularınızı bile kaçıracak hale gelen bu durumla ilgili sorularınızı yanıtlayacak, derdinize derman olacak video aşağıda. Ülkemizdeki tıp fakülteleri arası kaliteli eğitim sıralamasında birinci sıraya yerleşmiş olan Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından kolay anlaşılır bir animasyon olarak hazırlanmış ''Koronavirüs Belirti Takvimi''. Benim içim oldukça rahatladı. Buyrun siz de izleyin, izletin, rahatlayın:

Görüldüğü üzere koronavirüsü kaptıktan 8 gün sonra işlem tamamlanıyor:(
Lütfen kendinize dikkat edin. Evden çıkmayın. Sağlıkla kalın...