2020/03/18

Çanakkale Deniz Zaferinin 105. Yıl Dönümü

AZİZ ŞEHİDİM
Sana sesleniyorum, ey şehit oğlu şehit!

Ey göğsünde bin sancak açan yiğit,

Aradım kabrini, yaşlı gözlerle her an,

Seni gördüm, öyle büyüktün ki seraba vatan,

Bu vatan minnettardır her zaman,

Seni unutmayacağız, ey şanlı kahraman.

Ruhun cennette yükseldikçe senin,

Binlerce Fatiha, sana aziz şehidim...


Vatan aşkıyla şahlanarak kurtuluş meşalemizi ateşleyen ve tarihin akışını değiştiren kahramanlarımız...

Onlar ''Önce Vatan!'' dediler. Canlarını korkusuzca feda ettiler.

Ulusumuzdaki bağımsızlık ve egemenlik aşkının şanlı öyküsü 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü'nün 105. yıl dönümünde; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, Çanakkale'de şehit düşmüş tüm komutanlarımızı, on binlerce askerimizi ve cephe arkasından büyük bir özveriyle destek veren insanlarımızı rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz. Aziz ruhları şad olsun...