2020/04/21

Sürpriz Bulmaca

Fotoğrafta gördüğünüz ''şey'' benim ellerimden çıkma, yani ben yaptım. Hayatımda ilk kez gördüğüm şeyi kendi ellerimle yapmış olmam çok şaşırtıcıydı. Başka bir deyişle anlatmak gerekirse; bunu daha önce biri bana gösterse ne olduğunu asla bilemezdim. Dolayısıyla aklıma bundan sekiz yıl önce yaptığım bir etkinlik geldi.
Karantina günlerinde birazcık eğlenmek, eğlenirken öğrenmek isteyenler buraya efendim.

Bulmaca, sözlük anlamıyla; ''Çeşitli biçimlerde düzenlenen ve düşündürüp aratarak buldurmayı amaç edinen oyun'' olarak geçiyor. Bugün sizler için tek soruluk, fotoğraflı bir bulmacam var. Fikrin ilham kaynağı; yukarıda belirttiğim üzere kendi çektiğim bu ilginç fotoğraftaki oluşum:)


Hadi bakalım...
Soru: Fotoğrafta görülen ''şey''in adı nedir?

Bilenler arasında yapılacak çekilişte çıkan isme küçük bir sürprizim olacak.

(Not: Gelecek olan yanıt yorumları hemen açılmayıp daha sonra hepsi birden açılacaktır.)

Kolay gelsin:)

SÜRE: 25 Nisan Pazar akşamına kadar...