2022/05/18

Erşan Kuneri - Kooperatif Kemal :)

Bir mizah sever olarak Cem Yılmaz'a bayılırım. İnce zekası ve kendine has tarzıyla bizi bize anlatması en bariz nedenim. 

Bir dergide çalışan usta bir karikatürist olarak geçmişi olması da etkilemiştir beni. O bence gerçek bir mizah ustası. Gösterilerini canlı olarak izleme fırsatım hiç olmadı; ama videoları beni her seferinde güldürmeye, günümü şenlendirmeye yetiyor. 

Yıllar önce şehirler arası bir yolculukta, Afyon'da verdiğimiz mola esnasında alışveriş ederken onunla ilgili öyle ilginç bir ANI yaşadım ki, unutmam mümkün değil:)

Yalnız Erşan Kuneri tiplemesine pek ısınamamıştım her nedense. Hiç izlememiştim. Fizik olarak hayli değişime uğradığı için olabilir belki. Şimdi düşünüyorum da, sadece ön yargı imiş sorunum.
Erşan Kuneri'nin bir Türk internet dizisi olarak 13 Mayıs 2022 tarihinde Netflix'te yayınlanacağı haberini okumuş; ama pek ilgilenmemiştim. Ta ki gazeteci İsmail Saymaz'ın dün attığı tweet bugün önüme düşene kadar. Saymaz diyordu ki:
''Erşan Kuneri’nin ‘Kooperatif Kemal’ bölümü çok efsane. Geceden beri gülüyorum.''
Durur muyum hiç? Öyle merak ettim ki 8 bölümlük bu dizinin direkt 3'üncü bölümüne daldım hemen:))  

İsmail Saymaz haklıymış, efsaneymiş gerçekten. Öldüm gülerken. Özellikle de Çağlar Çorumlu'nun ''Nazlı'' tiplemesi ve kız kardeşleriyle olan sahneler aşırı komikti. 
Mizah severlere duyurulur:)