2008/11/29

Genç Aşıklar

Yaşadığımız hayat olumsuzluklarla öylesine dolup taşmış ki insan bazen boğulacak gibi oluyor, hiçbir şeyden tat tuz alamıyor. Zaten insan hayatında, gördüğü zaman onu mutlu eden, tebessüme yol açan çok az şey vardır. 
Düşünürsek şayet, kararmış yüreğimizde güller açmasına neden olan, bizi sıcacık hislerle dolduran, ''Hadi say!'' denince sayabileceklerimiz ne kadar da azdır sahi.

Ben gönlümün güzellerini buldum. Kısa bir süre önce gerçekleşti bu. İki gencecik aşık bunlar. Önceleri balkonda ya da pencerede olduğum zamanlar dikkatimi çekiyorlardı. ''Yaşları ne kadar da küçük bunların!'' diye epey şaşırıyordum. Onlar adına aşk için oldukça erken olduğunu düşünüyordum, ne yalan söyleyeyim.
Boyları aynı hizada, son derece modern ve yaşlarına özgü giyinmiş sevimli mi sevimli iki genç aşık. 

Sürekli el ele geziyorlar ve kızın diğer elinde tasmasıyla bir köpek var her daim. 
Yani diyebilirim ki bunlar çok sempatik bir üçlü :)
İşi gücü bırakıp yüzümde gülücüklerle bunlara bakıyordum ben. 

İnanılmaz şirin bir tablo oluşturuyorlardı çünkü.

Gençlerin genellikle yanında sevgilisi var diye sergiledikleri o taşkın hareketlerden hiçbir zaman yapmıyorlardı benim sevgili favori çiftim, miniklerim :) Son derece masum ve sevimliydiler.
Asla ve asla birbirlerinden ayrı görmedim onları. 

Her seferinde sessiz, sakin, masum ve el eleydiler. 
Köpekleriyle... Şahaneydiler :)

Geçen gün markete giderken yakından görme fırsatım oldu bu ufaklıkları. Meğerse sadece boyları ufakmış. 

Ben bunları 15-16 yaşlarında farzederken en az yirmi yaşında oldukları kesindi, çok şaşırdım gerçekten.. 
Çevredeki dairelerden birinde oturuyorlardı ama hangisinde? 
Zaten beni ilgilendirmiyordu nerede oturdukları. 
Ama üniversite öğrencisi oldukları da kesindi.
Diğer mahalle sakinlerinin bunları gördüklerinde adım gibi emin olduğum ''Beraber yaşıyorlar'' şeklindeki dedikodu rüzgarlarına kendimi kaptırmam ya da böyle bir şey duyduğumda kulak asmam, prim vermem ise mümkün değildi. İster beraber yaşasınlar ister ayrı. Bunların aileleri yok mu, reşit değiller mi? 

Namus bekçiliklerini yapmak bize mi düşüyor?

Normalde seni beni gördüğünde selam bile vermekten aciz insan müsveddeleri bu tür terbiyesizlik ve dedikoduların peşinde koşmuyor mu, insanlığımdan utanıyorum gerçekten.
O anda onların o tertemiz aşkı, beni gördüklerinde ne kadar da masum tebessüm ettikleri, birbirimizden anında aldığımız o müthiş elektrik ilgilendiriyordu beni. İçimi bahar çiçekleriyle doldurdular sanki. Hatta meşhur köpek korkum depreşip köpeklerinden bile korkmamıştım.

Şimdi sokakta, markette, durakta sürekli bir karşılaşma halindeyiz. Kelime konuşmamamıza rağmen gözlerimiz konuşuyor sadece, karşılıklı gülümsüyoruz. Birbirimizi seviyoruz.
Onları her gördüğümde bariz bir sevinçle doluyor içim, sanki ruhum rahatlıyor. Her seferinde içimde bahar çiçekleri açmışcasına mutlu oluyorum...
Çünkü tertemiz bir aşk onlarınki...
Evet,onlar benim favori aşıklarım. Sessiz, sevimli, sevecen, güleryüzlü..
Çok ama çok tatlı ve masumlar...

26 yorum:

  1. favoriliğimizi elimizden almışlar görinmii serzenişiim nirdesüüün :D:D

    Ablacım şaka bi yana insanların hemen dedikodular uydurmasından bende rahatsızım cok herkesin hayatı kendine saygı göstermek lazım

    YanıtlaSil
  2. ahh kasımpatım.. keşke onlara herkes senin gözünle bakabilse.. ne çok isterim bunu.. ama arkalarından seninde düşündüğün gibi neler konuşuluyordur kim bilir..
    bişey dikkatimi çekmedi değil.. sende acaip bi şekilde uç noktalardasın.. herşeyden bi pay çıkarıyosun kendine, mutlu olmanada, sinirlenmenede herhangi bişey ön ayak olabiliyo.. ikiziim :))
    seni mutlu ediyolar ya, bende mutlu oluyorum.. ne hoş..
    Allah tüm aşıklara ebediyete sıçrama gücü versin, bir arada tutsun.. (kendime pay çıkardımmm ) :D

    YanıtlaSil
  3. ellerim böyle boş, boş mu kalacaktı?
    gözümde hep böyle yaş, yaş mı olacaktı?
    diyesim geldi birden:)

    YanıtlaSil
  4. ya bize niye böyle aşklar kısmet olmaz ki.ben nerde yanlış yaptım.

    YanıtlaSil
  5. Açıkçası masumluk ve uygunluk sıfatları aşkın içinde malesef en az etkisi olan şeylerdir. Onların ki iyi bir "ilişki" olabilir, iyi bir aşk olamaz. Zira herkes bilir ki saf bir aşkın içinde engeller, zorluklar ve başkaldırış vardır. Ayrıca her aşk biter ya da şekil değiştirir. Bununla birlikte iyi bir aşkı modern, bekar ve iyi eğitimli kişilere layık görmene de biraz üzüldüm doğrusu :(.

    YanıtlaSil
  6. mızmızlanıyor olmak istemem ama, özlemim depreşti yine.. =((

    YanıtlaSil
  7. keşke herkes böyle bakabilse o gençlere..

    maalesef dedikodu yapan ,cıks cıks diye söylenen,onların mutluluklarından mutsuz olan sinir bozucu bir kesim var..

    öyle güzel anlatmışsınız ki bende görmüş kadar oldum o çifti..

    *bu blogu neden bu kadar geç keşfettim ki ben ?

    YanıtlaSil
  8. @ Sevgili Yabani Kuzucuğum,siz her zaman benim FAVORİ aşıklarımsınız..Benden iyi biliyorsunuz.Her yerde yazar bu ya!!
    Bu miniklerle benim tek kelime etmişliğim yok.Ama çok seviyorum gerçekten.Öyle tatlılar ki görseniz sizin de favoriniz olurlar.
    Bir insan diğerini kendine bir zararı yoksa neden çekiştirir bir anlasam.Ruhları kötü,edepleri yok, o yüzdendir :-/

    @ Sevgilşi Serzenişcim,
    Çok istediğin şey ne yazık ki hiçbir zaman olmayacak.Dedikodu insanların işi gücü olmuş.Başka dertleri kalmamış,Allah'tan da korkmuyorlar.Bilirsin,daha yeni başınıza geldi :S Aynen öyle ..Mutlu olmak için küçük bir uğur böceği yetebilir bana.Bazen de küçük bir haksızlık bile katil olacak raddeye getirir anında.Pek güzel bir huy değil gibi sanki:(
    Aşkınızın sonsuza kadar sürüp daim olması,hep mutlu olmanız dileğim kuzucuğumla :)

    @ Sevgili Godsycim,neden gözünde hep yaş olsun senin ya...
    Sen iste yeter ki..Evden çıkmıyormuşsun baksana yazdıklarına..
    Halbuki Ankara orası ,kocaman şehir.Çık şöyle bir gün akşama kadar bi dolan.
    Elini sallasan ellisi..Yerinde olsam bunu okur okumaz fırlarım metroya :))

    @ Sevgili rebelon ,hemen yukarıda Godsy'e söylediklerim senin için de geçerli..Kıskanmak yok..
    İş başa düşüyor.
    Fırla !!! :))

    @ Sevgili Miraç,
    Sen bana mahsus mu yapıyorsun ama ya !! İyi okur musun lütfen..Senin çıkardığın sonuçla uzaktan yakından ilgisi var mı benim yazdıklarımın ama :((

    ''Bununla birlikte iyi bir aşkı modern, bekar ve iyi eğitimli kişilere layık görmene de biraz üzüldüm doğrusu :(. ...''
    Bu anlattığım çift var ya ; inan köyde yaşayan ilkokul mezunu bir çift olsa ve bana böyle bir görüntü sergileselerdi aynı fikirde olurdum yine.Gram değişmeden..Evli ya da bekar olsunlar yine farketmezdi ve onları aynen severdim..
    Dolayısıyla üzüntünü geri al bakalım..Okey?? :))

    @ Sevgili çobankızım,
    Hiii !! Sevgilin çok uzaklardaydı senin değil mi? Özlemini ben depreştirdim. Tühh..
    Ama neyse ki eskisi gibi mi şimdi ? Cep telefonları,wabcam'ler var..

    @ Sevgili prensesim,
    Hoşgeldin,ne kadar sevindim seni burda görmüş olduğuma ve incelik akan sözlerine..
    Çok teşekkür ederim herbir kelimen için..
    O sinir bozucu kesimle benim aram hiç iyi değildir.Çünkü hayatları dedikodudur.Hayatta en zevk aldıkları şeydir.O yüzden hep PC başına atıyorum kendimi.
    Bir insan bir şeyi yaparken önce karşısındakini kendi yerine koymalı,bilemedi çoluğu çocuğu yerine..Bir de düşünmeli bu insanların sana en ufak bir zararları var mı? eğer varsa haklılar..Değil mi ama?
    Maalesef,yapamıyorlar,meslek edinmişler çünkü..
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  9. bizim mahallede hiç sevgili yok Zeugma. mümkünse onlarla tanış lütfen. ve buraya gönder. ben burda ağırlarım onları. bizde onları sevmek istiyoruz, bu bizimde hakkımız. o sevgilileri sana bırakmayız tamam mı kızım! bilmiş ol bunu :p

    YanıtlaSil
  10. Başta senin yok galiba stickman :P Ne kıskanıyorsun bakalım benim miniklerimi ?
    Cidden çok tatlılar.
    Senin orası Konya galiba.Şaka değildir zaten.Yoktur, sevgili falan.
    Yolla biletlerini gelsinler.Mevlana'yı da bi görmüş olurlar hem :DD

    YanıtlaSil
  11. hehe. ne önyargılı yaklaşıyosun şehrime Zeugma. dövering! bizim mahallede yok. zaten mahalleyi görsen, olmaması normal. bi zafere çık, bi kampüse git bakalım. sevgililerden zor yürüyorum. üstlerine basacam, ezilecek sevgi yumakları diye korkuyorum. fırsatın olursa buyur gel Konya'ya. Kafadanki Konya ile alakası yok :)

    YanıtlaSil
  12. Eee stickman..Nasılmış ama?
    Konya'yı senden iyi biliyormuşum değil mi?
    Şok vaziyetlerindesin hala galiba:PpP
    Ah o etliekmekleri ve ''Fırın kebabı''nı nasıl özledim var ya:(

    YanıtlaSil
  13. öyle valla. hemde nasıl şok şok. dumur durumdayım. hatta burda zaferde Zeugma cafe var. ben oranın fotoğrafını çekip sana göndercektim bak Zeugma burda senin cafen var diye. çok saçma bi hareket tabi bu ama ne biliyim işte. şimdi o cafenin senin olma ihtimali bile var. gerçi ben cafe-mafe pek takılmamda. etliekmek özlediysende arada çık gel yavv, ben ısmarlarım sana :) çeeek bi buçuk yağlı ossuuun.

    YanıtlaSil
  14. Hadi ya.Zeugma Cafe'mi var?Bilmiyordum.Önünde bir resim çektirip header olarak kullanayım bari :))
    Yaşa !! Etliekmekler fırında,hem de yağlı hee? Çok güsel :))
    Burada da var aynı etliekmekçilerden,hem de Konyalı ama yağsız yapıyorlar stickman :(
    Batıya gittikçae yağ oranı düşüyor :D İşe bak!! Konu sevgililerden etliekmeğe geldi,hayret bir şey ya :))

    YanıtlaSil
  15. Aralık geldi hanııım !
    bırakınız gevezeliği artık , ağustos böceği misiniz efendim ?
    yazı yazınız , yazı =)

    YanıtlaSil
  16. Ama Velvet =) Ben neredeydim biliyor musun?
    Senin bloguna yorum yazmaya gitmiştim ya..Bak istersen alttaki saatlerle karşılaştır.
    Oradaki ''I can feel it' i dinledim bir de :)
    Sonra aklıma konu geldi,yazmaya geliyordum buraya zaten korkma:)
    Daha akşam şiir yazdım öbür bloga hem..
    Çok güldürdün beni =)

    YanıtlaSil
  17. bende kuzu ile seme'yi görünce huzur buluyorum, sanalda gördüğüm en güzel aşk onların ki hemide gerçeğe yansımışından :) Profil resmin değişmişya bir an kafam karıştı nerede benim mor kafam ?

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin Siminim:)
    Seni görünce yüzümde güller açtı..Tam da bunalım takılan bir yazı yazıyordum.Keyfim yok :(
    Kuzucukla Seme gibi var mı ya cidden:)
    Gösterişsiz, sahici,komplekslerden uzak,şahane bir çift oldular.Çok yakıştılar ve karakter özellikleri olarak da aynılar..
    Allah mesut etsin böcüklerimi..
    Darısı başına Siminim :)
    ''Morbaş örtmen '' diye diye sayende değişti profil resmim:)
    Değiştireceğim dedim ama sana dimi?
    Ben de sandım ki Blograzzi'ye yazdığın şekilde şakaklarıma sıkmaya geldin:))
    Yerebbim çok korktum :D
    Seni var ya..Taa Ankara'ya gelir yakalarım yaramaz :DD

    YanıtlaSil
  19. @siminya; oyy teşekkürler siminyacım, bizde seni görünce biraz tırssakta bu tırsaklık yerini huzur ve güven duygusuna bırakıyo. :)) eğer aşkımızın yansıması sende böyle bi izlenim bırakıyosa, gerçekten biz mutluyuzdur.. mutlu etmişsindir bizi :=))
    @kasımpatım; amin anacım, Allah herkese nasip etsin, herkesee :)) çok sağol ya, bende bi durgunluğa girmiştimki 2 nizin yorumunu gördüm, siz yokmusunuuz :) sizi gidiler sizii...
    saygılar ikizciim.. :)

    YanıtlaSil
  20. Semeciğim,
    Teşekkürler güzel sözler için..
    Bu yazının başlığı görüldüğü üzere ''Genç Aşıklar''
    Bizim,tüm blogcuların asıl favorimiz ''Genç aşıklar'' sizsiniz..
    Daha 19 yaşındasınız..Ve birbirinize gerçekten aşıksınız:)) .
    Bu yazı sizin yazınız aslında :))
    Sevgiler size..

    YanıtlaSil
  21. Siminim vede kasımımpatımm canlarım benim cok cok tşk ederim düşünceleriniz için. Çok seviyorum ikinizide :)

    YanıtlaSil
  22. güzel yazıydı teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ederim Mehmet:)
    Yine buyur gel :D

    YanıtlaSil
  24. keşke herkes sizin gibi olsa.. bilmiyorlar anlamıyorlar insan sevince nasıl oluyor, ona buna bakmadan nasıl sevgisini belli etmek istiyor..

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. canım ya dıger blogundakı şiirlerıne neden yorum yerı yok yada ben bulamadım..

    YanıtlaSil
  26. Canım,
    Bunu o kadar çok kişi sordu ki galiba yakında yoruma da açmam gerekecek..
    Çünkü ben burada şiirleri deneme amaçlı yazıyordum.Bir de iki blog olunca biri yorumsuz kalsın istemiştim..
    Olumlu ya da olumsuz eleştiri olmak,bunları duymak fena bir şey değil aslında..Aklıma yatmaya başladı..Çünkü takip edenler çoğaldı senin gibi.Bakalım belki diyecekleri vardır..
    Son iki şiiri yoruma açıyorum bakalım Elifcim şimdi.Vesile oldun :)
    Neler olacak bir görelim:)

    YanıtlaSil