2016/11/23

Thanks Google. I ❤️ You...

Değerli arkadaşlar, duyuru içerikli mini bir post olacak bu.
Aynı zamanda Google'a bir teşekkür iletisi olsun istedim...
İnsan haklı olduğu zaman susmamalı, sineye çekmemeli hiçbir şeyi. ''Böyle bir sorun var. Ne yaparsam yapayım kendi başıma çözemem. Benim etim budum ne?'' benzeri düşüncelere kapılmamalı. Avazı çıktığı kadar bağırmalı. Ses çıkarmayanın sesi duyulmaz çünkü. Toplum olarak birleşip sesimizi büyüttüğümüzde oluşan yaptırım gücünü daha dün hep birlikte görmedik mi? Yasa tasarıları bile geri çekilir, dünya yerinden oynar bir olup birlik olunduğunda...

Benim yaşadığım haksızlık her ne kadar bireyselmiş ve ufakmış gibi görünse de özünde çok yaygın. O nedenle, başına benzer durumlar gelip mağduriyet çekenlere örnek teşkil etsin, moral olsun diye yazıya dökme gereği duydum yine. Kısa bir süre önce yayınladığım Azimli Hırsıza Kilit Dayanmaz! başlıklı yazıyı okuyanlar bilir. Merak edenler ilgili siteye gidip sayfanın orijinalini de görmüştür belki. Kaç gün sonra aklıma geldi. Fotoyu kaldırıp kaldırmadıklarına gidip bir bakayım, dedim.

Karşıma çıkan manzaraya bakar mısınız?! Bırakın fotoyu, site askıya alınmış, yani tamamı kapatılmış.


Henüz rapor bile etmemiştim inanın. Bir süre bekleyip ondan sonra yapacaktım. Yazının içinde ve etiketlerde
''Google'' kelimesi geçmesi yetmiş sanırım bu kez. İki haftadan daha kısa bir sürede hırsız sitenin icabına bakılmış.

Kimse Google'ı kandırmaya kalkmasın. Hangi yazıyı ya da fotoyu ilk önce kimin için indekslediğini o biliyor.

Daha önce de çok mutlu olup ŞURADA teşekkür etmiştim.
Haklı olmanın gururunu bir kez daha yaşatan Googla'a yine yeniden ve de binlerce kez teşekkür ediyorum.

Thanks Google! I ❤️ you... So much... ❤️😊🙏