2008/11/24

Hayal


Geceleri geç yatıyorum ve tabii ki saatlerdir hiçbir şey yememiş olduğum için her gece olduğu gibi şu an da karnım zil çalmakta..
Bazen dayanamayıp kendimi buzdolabının önünde buluyorum. Başlayınca devamı gelecek ve bir dilim ekmek yetmeyecek, biliyorum. O yüzden hızla uzaklaşıyorum mutfaktan.
Dolapta tatlı mı var? Daha da beter.. İlk tercihim olacaktır. O yüzden asla evde tatlı bulundurmuyorum. Hayatta dayanamayacağımı biliyorum çünkü.
Gece yarısını epeyce geçti yine..
Ben çok hatırlıyorum öyle koca bir tabak tatlı yiyip yattığımı ve sabah aklıma gelince üzüntüden nasıl kahrolduğumu, o günkü yürüyüşümü iki misline çıkardığımı..
Neyse uzatmayayım..
Şu andaki hayalim bu resimdeki gibi çok taze fakat bir o kadar da çıtır bir simit, bir dilim eski kaşar ve büyük bir fincan çay.
Bu üçlünün yanına başka hiçbir şey istemiyorum üstelik. Sadece ve sadece üçü olacak.. Böyle bir lezzet yoktur,olamaz..
Belki yarın sabah bu hayalimi gerçekleştiririm.Belki de bu gece rüyamda görürüm kim bilir.
Yazıyı noktalıyor ve yatıyorum, hiçbir şey yemiyorum.
Aferin bana :)

(Bunu nasıl yazıya döktüm inanmıyorum.)

25 yorum:

  1. mimledim seni canımın içi..ayy bu resmin üzerine yemek tanımam,nasıl da güzller ooff:((
    nolucak bu halimizz
    bu arada ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN bitanecimm

    YanıtlaSil
  2. Ehehe:-)
    Sabahın 05:40' ı. Tabii ki de uyandım iki saatlik uykudan sonra. Buzdolabı ve ben oldukça samimiyiz hem. Bende üstüne üstlük insomnia da var :-)

    YanıtlaSil
  3. eneeem bidanecikim gece benimde canım cekti simit kaşar sabah kalktıgım gibi koştum aldım :D:D gel hade edek kahvaltımısı :D

    YanıtlaSil
  4. Acıktığımı hissettim birden. :)

    YanıtlaSil
  5. feda olsun sana fırın fırın simitler kasımpatım =))
    bende geç yattığımdan baya acıkıyorumda sıcak bişeyler içinde açlığı bastırıyo kardeşinin bitanesi.. kilo sorunum yok ve tatlıyada asla hayır dememmm :D
    bu üçlüyü ada vapurunda denize karşı yemek var bide kasımpatım üff =)) bi ara hep öyle yapardım ki, aranılan anlarımdan birisidir :D

    YanıtlaSil
  6. hehehe.. ruh halini çok iyi anlayabiliyorum. kelimesi kelimesine yaşıyorum aynı şeyleri. ne çok benzeşiyoruz seninle. ben bu gibi durumlarda "stickman gece spesiyali" planını devreye sokuyorum.
    öğretmenler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok severim ama burada İstanbuldaki simitlerden bulmak çok zor..Özendim şimdi.Buzlukta Annemin getirdiği simitlerden saklıyorum böyle canım isteyince mikrodalgada ısıtıp yiyiyorum..

    YanıtlaSil
  8. :) Sen bu konuyu nasıl yazıya döktün bilmiyorsun ama ben okurken keyif aldığımı biliyorum. Ama senin duyduğun açlıktan değil tabi aldığım keyif :)

    YanıtlaSil
  9. aferin sana zeugma :)


    ayrıca bendenizde senin gibi bir meslektaşımın ve tüm Öğretmenlerin bu anlamlı gününü kutlarım..

    YanıtlaSil
  10. haha =))
    sınav dönemi sonrası yurt sendromu gördüm sende zeugmacım =))

    biz de geçen 2 haftalık vize döneminde, gün ışıyana kadar oturuyorduk ve bu süre içinde sürekli bir abur-cubur yeme halindeydik odaca..
    şimdi sınavlar bitti ama biz alıştığımız sürekli yeme halinden kurtulamamış durumdayız..
    bir şeyler yapmazsak odaya sığmayan dubalara döneceğiz =))

    bu arada öğretmenler gününüzü en içten dileklerimle kutlarım örtmenim =))

    YanıtlaSil
  11. @ Merhaba Bendenizciğim,
    Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim ama üst üste gelen üç mimden sonra ve de bayrama rastlaması sebebiyle buradaki yazımda açıkladığım biçimde bir karar almıştım.Bu kararı bu ara bana mim gönderen 4-5 arkadaşa ilettim ve anlayışla karşıladılar.Umarım beni affedersin güzel yürekcim :)Eminim affedeceğine zaten :)
    Öğretmenler Günü kutlaman için çok çok teşekkür ederim.
    Seninle balkonda oturup simit+kaşar+ çay keyfi yapmak kimbilir ne harika olurdu sahi ya:)

    @ Merhaba Rüyacı,
    Şimdi sözlüğe baktım;İmsomnia=Uykusuzluk..Hastalık sanıp korkmuştum aman ya:(
    Yani demek istiyorsun ki bu hastalık ve buzdolabı sabaha kadar büyük bir tehlike arzediyor senin için:)
    Aman uzak dur benim gibi dolaptan..
    Uykusuzluk için ''kefir'' öneriyorum.Çok etkin.
    Bir de yarım bardak ılık suya 1 kaşık bal eritip iç.Bunlar yatmadan 1 saat kadar önce yapılacak.Faydasını göreceksin inan:)

    @ Sevgili kuzucuğum,
    Ah bir yakın olsaydık,hemen gelirdim inan.Bi düşünsene ne zevkli olurdu..
    Demek aynı anda senin de canın istedi.Kıyamam kuzuma:)

    @ Sevgili Recep Hilmi,
    Seni de durduk yerde acıktırdım ya:)Neyse zor bir şey değil özendirdiğim şey bari..
    Güney afrika'dan döndün mü?
    Bak ''Kelimelerin Soyağacı''nı hatırladım şimdi.Umarım ara vermemiştir.Karazade' de ilgilenemeyince kaldım öyle:(

    @ Sevgili serzenişcim,Demek sıcak bişiler içmek açlığı kesiyor.Evet sanki bence de öyle gibiydi.Bomboş mideyle oturmak çok yanlış hem.
    Sen benim bahsettiğim keyfi iyice katlamışsın ablacığım ya? Ada vapurunda denize karşı yemek ? Şahane ötesi bir şeydir herhalde :))

    @ Sevgili stickman,
    Kutlama için teşekkürler.Çok naziksin gerçekten..
    Hmm.Bu konuda da yani oburluk konusunda benziyoruz cidden.Geçende senin yazıların birinde neydi o öyle bir tencere makarnaya bir çatal bulup dalmak:))
    Hem de ısıtmamıştın.Bir de fotoğrafını çekmişsin:DD

    @ Sevgili asortik krep,
    Simit deyip geçmeyelim,nasıl da canı istiyor insanın değil mi? sevmeyen,özlemeyen yoktur sanırım.
    Isınınca benziyor mu bari?
    Afiyet olsun:))Sevgiler..

    @ Sevgili parpalicim;
    Seni gülümsetebilmem ve okurken keyif almanı sağlamak duygusu çok hoş şu an..
    Yazdıkça rahatlamak olayından bir kesit işte bu da böyle..
    Sevgilerimle...

    @ Sevgili leon,Evet seninle meslektaşız,hem de yabancı dilci :) Bu da hoş bir duygu.
    Sitende Prof.Dr.Oktay Sinanoğlu ile ilgili yazılarını beğenerek okuyorum.Çok teşekkür ediyorum sana bir de buradan:)
    Ve ben de senin bu anlamlı gününü kutluyorum..
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  12. Ooo ben döneli 1.5 ay oluyor ablacığım. Kelimelerin Soyağacı da son gaz devam ediyor yoluna...

    YanıtlaSil
  13. ayy,
    bu arada 'duba' yakıştırması sana değil, ben ve oda arkadaşlarımaydı;
    belirtmeyi unutmayayım =))
    cidden fecii yiyoruz da..

    YanıtlaSil
  14. Öğrenciliğim epey gerilerde kaldı ama evet,ne de olsa eski alışkanlık galiba:)
    Hoşgeldin çobankızım;
    Seninle aynı anda yorum yazıyormuşuz burada.Benimki uzun olunca sen girmişsin araya:)
    Sanırım sınavlara ara verdiler ve biraz nefes almaya çıkmışsın:)Yurt odasında bizim de masamız tepeleme yiyecek olurdu sabaha kadar.En çok da termoslar dolusu çay bitirirdik uyumamak için.Memleketten gelen kolileri görünce bayram yapardık.
    Sahi ne oburmuşuz ya?Sanırım hala o günlerin izini taşıyorum:))
    Kutlaman için çok teşekkür ederim.Canımın içisin ,bi'tanesin sen :)

    Not: Diğer yorumundaki konu ve ince düşüncen için çok teşekkür ederim ama bırakalım en iyisi.Yani ben de yayımlamayayım artık.Olur mu güzelim?

    YanıtlaSil
  15. sen bilirsin zeugmacım..
    ben de çok teşekkür ederim ayrıca.. =))

    YanıtlaSil
  16. Şu anda çok aç olmamama rağmen o resimdeki simitten iki tane yiyebilirim. Çok nefis gözüküyor. Sanki kokusu geldi burnuma. :) Dediğin gibi yanında da sadece eski kaşar ve çay. Mmmmm...
    Ben de genelde çok geç yattığım için haliyle acıkıyorum. Kilo sorunum yok. Yani ben yiyip yiyip kilo almayanlardanım. Metabolizmam ya çok hızlı çalışıyor, çabuk yakıyorum, ya Arda faktörü etken :)) ya da genetik bilemiyorum ama daha yeni 34 bedenden 36'ya çıktım ama umarım bu gidişatla daha fazlasını görmem. Çünkü acıkınca beni öyle bir dilim ekmek, bir çikolata, bir kahve falan kesmiyor. Kuymak(mıhlama) falan yapıyorum yani, o derece... :D :D :D

    YanıtlaSil
  17. daha cuma sabahı böyle bi kavaltı yaptık arkadaşlarla.bak şimdi canım yine çekti.yarın da mı alsam ne:))

    YanıtlaSil
  18. @ Evet Chaoticciğim,
    Üçünden başka bir şey bu lezzetin formülünü bozar,hemfikiriz yine.
    Ama :( ve lakin ben senin kadar şanslı değilim.İçtiği su yarayanlardanım.
    Uzun bir süre 38 bedende kaldıktan sonra 40 ve üzerini gördüm Allahın izniyle..
    Bir de yürüyüş yapmasam var ya..Düşünmek bile istemiyorum:(


    @ Ya rebelon bak böyle konuştun yine canımı istettin:)
    N'apıcaz,nereden bulacağız gecenin bu vakti.
    Dur biraz yazıdaki resimlere bakayım,ya da koklasam olur mu ki:)))

    YanıtlaSil
  19. ya çok merak ettim zeugma'cım..bana da sık sık bu tarz şeyler oluyor.bende yemicem şimdi yatıp uyuyacağım dedikten en fazla yarım saat sonra kendimi buzdolabının önünde buluyorum.sen yememeyi başardın mı hııı?.:))hele kaşar ,simit ,çay hayal ettikten sonra uyumam mümkün değil..

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Gülgüncüğüm,
    Demek sen de mi aynısın :=)
    İnan bana moral oldunuz,yalnız olmadığımı hissettim bu yazıdan sonra :))
    Bazen dayanılacak gibi olmuyor ve yiyorum yatmadan önce ,itiraf edeyim :(
    Sabah uyandığımda affedilmez bir duygu yaşamak yan etkisi var ama.
    Bu kez kahvaltıda az yemeye çalışsam da olan olmuştur..
    Bu huyda bir inanın manken ölçülerinde olmadığını tahmin etmek zor olmasa gerek :(

    YanıtlaSil
  21. gece canı isteyipte yemeyenlere bayılıyorum, bunu hiç yapamıyorum ben ya...

    YanıtlaSil
  22. Bu her akşam bir şeyler atıştırıp yattığın anlamına geliyor sanırım:)
    Üzgünüm,durumun vahim :))

    YanıtlaSil
  23. çok rahatlatıcı oldu bu sağol dost...

    YanıtlaSil
  24. Küstün mü yoksa ;(
    Ama ama,ben senin iyiliğin için söyledim ;(

    Hızla kilo aldıran yegane durumdur,ama senin bünyen etkilenmiyorsa ye tabii canım..
    afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  25. ben yaşlı ve huysuz bir kadınım, lütfen yani....
    ;)

    YanıtlaSil