2021/01/29

Pandemi Günlerinde Sürpriz

Acı biberle aramın oldukça iyi olduğunu pek çok kez söyledim blogda. Tavsiyelerden hareketle, dalından acı biber koparmak üzere yaz sonunda bir saksı edinmiştim. İlk kez yapıyordum bunu. 

Kış süresince, ne zaman istersem taze acı biber koparabilecektim. Gerçekten de öyle oldu. Kapalı bir balkona koyup periyodik aralıklarla suladığım biber fidelerim hiç ara vermeden yeşilli kırmızılı acı biberler sundu bana. Hâlâ da sunmaya devam ediyor. Olayı böylece teyit etmiş oldum. Tereddüt edenlere duyurulur:) 

Ve... Pandemi günlerinde yaşanabilecek en güzel sürprizlerden birini yaşadım bu sayede. 

Ekim ayı sonlarında keseciklerini altın çilek zannettiğim bir sarmaşık türü keşfetmiştim hani. Kuruyunca sarı renge dönüşen keseciklerin içinde, üzerinde inanılmaz görünümde kalp izi taşıyan tohumlar vardı. İşte o tohumlardan birini bu saksının köşesini eşeleyip öylesine toprağa bırakmış; ama unutup gitmiştim. Görüntüye bir bakar mısınız? Maydanoza benzeyen o minicik fide, kalpli tohumdan çıkan bir sarmaşık: Kalp Tohumu: Love in a puff 💕


Bu güzel sürprizden şöyle bir sonuç çıkardım: Acıların içinde can bulan ve 2021 yılı başında ortaya çıkan güzellik hızla büyüyüp dünyayı sarmalayacak. Kararan tüm kalplerin üzerine bembeyaz, aydınlık izler bırakacak...😊👍