2022/12/31

Hoş Gelsin 2023!

Sevgi, barış, özgürlük ve adaletin hüküm sürdüğü, insanlığın ve doğanın hızla özüne döndüğü, iklimlerin değişmediği, hepimizin birlik ve beraberlik içinde destek verdiği, en çok da Cumhuriyetimizin 100. yıl dönümünü çok büyük bir coşkuyla kutlayacağımız, pandemiden uzak, sağlık ve huzur dolu bir dünyayı en kısa zamanda kucaklamak dileğiyle, 
Mutlu Yıllar!

Evdeki Benjamin ağacını süsleyeceğimi söylemiştim; ama vazgeçtim. Dalları süslemek için uygun bir ağaç değil kesinlikle. Atalarımız nardugan bayramı için akçam ağacını boşuna seçmemiş. Sağdaki küçük ama şık vazo fikrim de fena değil aslında:)

Bir yazı önceki mağazadaki geyikleri boyları poslarıyla bir kez daha çekmek istedim. İçeride öyle tatlı bir genç kız var ki. Onunla da muhabbet ettim.

Benjamin ağacını bozup kaldırmayı içim elvermedi. Masanın üzerine bu tarz bir konsept oluşturdum. Bu gece böyle dursun. Tüm dileklerimiz gerçek olsun...

Yeni yılı şehrin yeni açılacak yeni meydanında kutlamak üzere bu gece konser ve ışık gösterisi eşliğinde görkemli bir buluşma var bir taraftan.

Özlediğimiz ve hak ettiğimiz güzel günlere en kısa zamanda kavuşmak dileğiyle, hoş gelsin 2023...