

Dün hava sıcaklığının 25-26 derece arası seyretmesi hafta sonu için güzel bir yürüyüşe davetiye gibiydi. Çok şaşırtıcı ama, seramik festivalinden sonra neredeyse iki hafta olmuş şehrin merkezine inmeyeli. Bir de pazar ihtiyacı vardı. Öğleden sonra evden çıkıp önce bir cumartesi pazarına gitmeli, sonra da satın alınanları eve bırakıp rahat rahat kalabalıklara karışmalıydı. Oturup bir yerlerde deniz havası eşliğinde bir şeyler içmek, birkaç arkadaşla laflamak insanı bariz biçimde rahatlatıp yorgunluğunu alıyor sahiden. Sıfırlanıyor insan.


